Alanyaaaa (Alors danse)

Hemma från en - med några undantag - underbar vecka i Alanya! Den här resan tillhör definitivt det roligaste jag gjort och alla tjejer önskade att vi bokat 2 veckor istället för 1. Vi bodde helt utmärkt - precis vid bargatorna och med utsikt över havet. Det har varit omkring +35 varje dag, och vi har gått upp 8 varje morgon för att njuta av dagen (vilket innebär kring ynka 3 timmars sömn/natt). Vi har solat, badat, åkt bananaboat, ätit god mat, shoppat och prutat, träffat underbara människor, dansat, sjungit oss hesa, m.m, m.m. Kvällarna var speciellt roliga, herregud vilket bra drag! Ofta förade vi lite på våra hotellrum innan vi drog ut på klubbarna. Det var en sån himla bra stämning, ohhhhhh I looooved it!! Vår favoritklubb blev Doors, där det mest var skandinaver och där det spelades mycket svensk musik (givetvis Svennebanan och Boten Anna).

Tyvärr var vi med om mindre tråkiga saker också - praktiskt taget allt det som man blir varnad för innan en sån här resa. Jessica och Felicia blev slagna av turkar (som verkligen gått ner sig i mina ögon, deras kvinnosyn är så förunderligt skev) och jag själv blev förmodligen drogad sista kvällen och fick åka ambulans in till sjukhuset. Låg med dropp hela natten samtidigt som mina underbara vänner vakade över mig (tack tack tack för att ni tog hand om mig!). Händelsen känns så surrealistisk att den är svår att ta till sig, men jag kan bara vara tacksam över att det trots allt gick så bra som det gick.

På Arlanda mötte min underbara pojkvän mig och vi åkte hem till mig och sov, gick inte upp förrän fem på söndagen.. (Jag älskar dig, tack för att du kom till flygplatsen älskling!!!!!)

Vill berätta såååå mycket mer om resan, men antar att detaljer skulle göra den här texten lite långrandig. Nu ska jag i alla fall strax in till jobbet (orolig, har gjort nagelförlängningar vilket är strängt förbjudet....) PUSSIS!!!!





(fler bilder på facebook)


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0