You're the closest to heaven that I'll ever be

Hey people! Sitter och äter mjölk och flingor, ska strax sova. Behöver för övrigt en rejäl massage (älskling?) för jag tvekar på om jag någonsin känt mig såhär stel! Det gör ont i mina axlar!! Apropå älskling möttes jag av en överraskning när jag slutat jobbet: Martyy my love. Idag har jag och min baby varit tillsammans i 2 månader, så under cirka 60 dagar har jag nu haft världens underbaraste pojkvän och varit världens lyckligaste tjej♥

Men nu säger vi godnatt allihop, jag ska upp tidigt för ett litet möte så att säga och därefter ska jag till.... GYMMET! Herregud vad jag har saknat att träna, helt sjukt! Längtar verkligen efter att få pumpa lite och känna mig helt slutkörd, och sedan helst vakna upp med en brutal träningsvärk på onsdag. Det känns som om jag inte varit i kontakt med min kropp på evigheter, det är jag bara när jag känner mina muskler på något sätt haha. Det ska bli underbart!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0