Puss

Brutalt skönt med ledighet!!!! Måste verkligen skriva av mig några dagar efter min semestervecka i Varberg, så att jag hinner njuta av mitt sommarlov. Idag har jag varit med mina kusiner Sara och Lina på bryggan i Gamla Stan och stekt, så himla mysigt! Det är sånt här man ska göra på sommaren, inte jobba...Tyvärr har jag bränt mig, så just nu ligger min kroppstemperatur på 1000 grader. Kan inte ens närvara på Freddies tjejmiddag, och jag längtar ihjäl mig efter tjejerna! Nu är Marty här i alla fall, båda ska upp 8.00 p.g.a jobb så det blir en lugn kväll i sängen framför teven (med en massa underbar massage). Herregud, vad jag älskar den mannen!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0