U have my fullest attention

Åh, vilken underbar dag!!! Det är, trots allt, väldigt bra att man jobbar på sommaren, för man uppskattar verkligen ledigheten på ett helt annat sätt då! Har tillbringat dagen på en klippa i Nyfors med Maggie, Issa och Malin (tilltugg: melon/chevré/soltorkade tomater/parmaskinka-sallad, jordgubbar, sura vindruvor, choklad). Jättemysigt och som vanligt kom vi in på alla våra fantastiska framtidsplaner! Närmast till hands ligger nog resan över nyår till ännu obestämd destination, men eventuellt Thailand (tillägg: överlever jag solen?). Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig inför ikväll, ska på grillning hemma hos Linnéa!

PS: Grundluring igår, det var inte alls någon filmkväll.... Vad möts jag av när jag kliver in genom dörren? Spritflaskor, ölburkar och en vattenpipa samt ett lätt överförfriskat folk. Nåja, jag infann mig snabbt i situationen och hade en underbar kväll med alla små älsklingar!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0