Summer, is it?

Hey! Kom hem för drygt en halvtimme sedan.... Trots att jag bokstavligen talathöll på att bryta ihop när jag åkte in till jobbet imorse på grund av det underbara solskenet, gick dagen faktiskt väldigt fort på något sätt. Det var mycket gäster hela tiden, och så länge man är sysselsatt så märker man inte att timmarna går. Lunchen var dock bedrövlig, helt i min ensamhet tillbringade jag en timme på Nybrokajen (heter det så?) och tyckte förbaskat synd om mig själv som missade hela den fantastiska dagen. Jag saknar alla mina vänner så satans mycket, men imorgon ska jag försöka boka in de flesta eftersom jag åker på fredag. Nu ska jag sova, hela min rygg värker....

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0