Sad girl says hello

Jag vill ligga på en strand med mina vänner och min pojkvän; äta jordgubbar, vindruvor och en smältande glass i solskenet; kasta mig i vattnet; ta en promenad i solnedgången; gå barfota på klipphällar; grilla och dricka cider på kvällarna. Istället svettas jag på en buss där luften står stilla; står i kassan på McDonald's med extrasysslor som innefattar både mopp och disktrasor. Måndag och onsdag nästa vecka blir min frihet innan jag åker till Varberg i åtta dagar tillsammans med familj och kusiner! Underbart. Nu ska jag slinka in i duschen, för en gångs skull jobbar jag inte stängning! Ska tillbringa kvällen tillsammans med David och Satan, förmodligen på bryggan i Gamla Stan!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0