Nu: lägga mig raklång i sängen

♥♥Kärlek till Fellson som lagt ner hörlurar i min brevlåda! Har varit utan musik i flera månader, och de ständiga resvägarna har börjat bli olidliga! Har i princip just kommit hem, luktar förfärligt och har värk i hela kroppen. Sedan två har jag dessutom haft gräsligt ont i magen. Min mage är särklassigt känslig, så fort jag inte äter regelbundet så får jag panikont och det sitter i resten av dagen. Påminnelse till mig själv: banan som jag kan smita iväg och äta under tiden jag jobbar. I två dagar till nu jobbar jag tio timmar (stängning).. I vilket fall, gud vad jag klagar! Kul att läsa om all min bitterhet. Nu är Mandy på väg hit hur som helst, hon ska sova med mig inatt. Wohoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Världens fulaste bild, haha?


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0