Morgonhälsning!

Sitter och äter frukost, Sara sover fortfarande.  Det är med modfälld blick jag tittar ut på den klarblå himlen och med sänkt sinnesstämning jag känner solstrålarna gassa på mig genom fönsterrutorna. Varför fritas jag allt detta underbara? En dag till på jobbet, sedan får jag äntlgen en semestervecka! Åh vad jag längtar, för på fredag tar jag och Sara tåget ner till Varberg där våra familjer redan väntar på oss. Såhär i efterhand ångrar jag att jag bara tog en vecka där, så jag ska verkligen ta vara på varje sekund!

PS: Har ni också förresten märkt att ni är jättetörstiga när ni vaknar nu för tiden? Eller är det bara jag? För jag tycker att det känns som om jag svepte en hel vodka föregående kväll!, helt uttorkad!




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0