Moralanna på flykt, eller nåt

Idag har jag gjort något som sannerligen strider mot mina principer, och jag tänker aldrig göra det igen. Har dock haft en underbar dag vid Krusbodapoolen (hehe) med Manda, Freddie - ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN BRASILIEN - , Ellie, Malin, Liza, Nea. Nu ska jag duscha och fixa mig lite smått, ska snart träffa Fellan! Ikväll ska jag vara med Issa, förmodligen blir det något slags äventyr. Fantastiskt att träffa lite vänner! Imorgon bitti klockan 7 avgår bilen till Arlanda, LONDON HERE I COME!!! Åh vad det ska bli kul! Hörs på tisdag!

PS: Baby I miss you.

Sist jag var i London var det på språkresan med Julia i Torqay:

       

Kommentarer
Postat av: fred

du e så fin, min vän!

2010-07-08 @ 21:00:17
Postat av: Anonym

<3<3 du är underbar! miss u already, IGEN!

2010-07-08 @ 22:14:11

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0