Let's spend the night within these walls

Öööööööööööö min pojkvän ligger och brölar här bredvid mig, ytterst störande när man försöker vara lite produktiv! Försöker hasta ner några meningar hur som haver:

Igår åkte jag till Sara direkt efter jobbet (stängning, självfallet) , åhh vad jag hade längtat efter det! Vi har inte hunnit umgås någonting överhuvudtaget sedan hon kom hem från USA, så vi har verkligen såå mycket att ta igen! Helt underbart att vara med henne igen! Tyvärr jobbade jag såklart idag igen, så efter att ha försovit mig så skyndade jag mig iväg till bussen för att beta av ytterligare ett 10-timmarspass. Gick ändå bra och precis när jag hade ställt ifrån mig moppen så upptäckte jag tmin älskling där utanför som väntade på mig!  Har inte bråttom att sova, cuz quess what people? IMORGON ÄR JAG LEDIG!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0