Jag lever på livets framsida

Alltså jag måste ju ha världens bästa vänner och världens bästa pojkvän, jag är så lycklig! För det första, kom Fellan och hämtade mig i bil tillsammans med Issa, Anna och Nima på Gullmars efter jobbet igår, för hon har tagit körkört! Grattis love, du är vansinnigt bra! Hon skjutsade hem mig ändå till dörren och när vi närmade oss skymtade jag levande ljus på verandan. Skrämd som en räka smög jag ut ur bilen och möttes av följande lapp:



Jag blev livrädd och försökte få ett vettigt svar ur Manda och Freudi som egentligen skulle ha varit hemma hos mig och väntat, men som inte var där. En massa hemska scenarion dök upp i mitt huvud och jag var övertygad om att jag var förföljd av en kallsinnig stalker som ville locka in mig i en fälla. Till slut beordrar Freddie mig att komma till den på lappen nämnda ängen och jag raskar dit efter att ha slängt mig i duschen för att få väck den mest påtagliga odören. Och där, med filtar, saft, bullar och bananer sitter hon, Manda och Martin för att överraska mig! De hade till och med gömt sig i skogen i en halvtimme, men så hade jag ju aldrig dykt upp! Snacka om att jag blev glad! Vad skulle man göra utan vänskapen och kärleken?






Kommentarer
Postat av: f

just love me back and I am happy :D

2010-07-22 @ 16:08:18

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0