Hyfsat tråkigt inlägg. Vill fylla det med vackra sommarbilder, men mitt utbud är ytterst begränsat

Hej alla finizzzarrrrrR

Befinner mig hos Sara, vi ska strax lägga oss i sängen och titta på någon härlig rulle, men bloggen ska för den sakens skull inte lämnas i sticket. Håller för närvarande på att koka en tandborste, för jag glömde min hemma. Idag har jag annars - givetvis - jobbat, men slutade vid fem vilket var en extremt befriande känsla! Begav mig hit och åt middag tillsammans med Sara och Erica. Drack även iskaffe (vet ni att det är jättegott att göra en hemmagjord?) innan vi skyndade ner till centrum innan stängnigsdax för att köpa en mörkblond hårfärg till mig. Fick igår en paniklust att färga det, men tråkigt nog är mitt hår exakt likadant som innan. Alltså verkligen exakt, det går inte ens att med bästa vilja att se någon förm av förändring. Det skulle vara att utväxten är försvunnen i och för sig då, men tråkigt brun är jag minsann fortfarande. Längtar tills hösten... Svart... Löshår. DUMDUM (trummor)!!!


Kommentarer
Postat av: flue

haha åh jag älskar dig så mycket! DUMDUM! hihi :$ lääängtar. och btw, vem FAN kokar en tandborste????!?!?!?!?!? TANTVARNING IGEN :@ Och angående ditt övre inlägg, jag är också uttorkad på morgonen :S sjukt.. usch!

2010-07-22 @ 10:12:54

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0