Home!

Hemma från underbara dagar i London! Kom igårkväll vid tolvtiden, så idag har jag hunnit vara med min fina Westman hela dagen. Nu ska jag strax träffa min älskade Marty och under kvällen ska jag också hinna träffa Fellan och Issa! I'm so in love with my life♥

Vad har jag haft för mig sedan i fredags? (Tryck på bilderna för större format!)

... Jag har varit på Queen the musical, enastående!



... Jag har shoppat (lite). Här bland annat på Harrods godis- och vinavdelning (100 000/flaska) och utanför Primark!

  

... Njutit av dagarna:

   

... Hängt med kändisar (lyckan när mina ögon fastande på HP..):

   

... Ätit underbar mat, exempelvis på både Gordon Ramseys och Jamie Olivers restauranger:

   

... Varit i Notting Hill (ääälska!):

 

... Och så höjdpunkten!! PERRONG NIO OCH TRE KVART!!!!!!!!!!!!!! HAR ALDRIG VARIT SÅ GLAD!!!!

  




 

 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0