Godnatt mina älsklingar!

Underbara dag! Ledig (trots att jobbet ringde 7.30 och bönade och bad om att jag skulle komma in extra.. No way!). Solade de två timmar solen var framme, resten av dagen spenderade jag och min älskling - med något undantag.. - i varandras famnar. (Marty, du är det absolut bästa som har hänt mig, förlåt). Vid fem kom Manda och West hit och Martin avlägsnade sig. Vi gjorde iordning kycklingsallad (jag var lite småarg, de åt upp min klycklig innan den hamnat i salladen - kvar fanns Mandas som de dränkt i smör) och åt middag på baksidan i solskenet. Lycka att Manda hade köpt med sig cider som jag längtat så mycket efter hela sommaren! Vid nio rullade vi mot Viktors hus, nyss hemkommen därifrån. Det blev en jättemysig kväll med lite catching up med alla fina samt spel (Med andra ord - jag och Manda utgjorde ett utmärkt lag,!). Nu väntar jag förgäves på att Mart ska ringa (hans mobil funkar inte riktigt som den ska, så jag kan inte ringa - helt utan intresse för er nu när jag tänker efter). Imorgon åker jag till Varberg tillsammans med Sara, tillbaka nästa lördag! Ska bli underbart! Varberg är verkligen sommar för mig. Ta hand om er, kram♥

Kommentarer
Postat av: mandy

<3<3 miss u already love

2010-07-24 @ 03:31:41

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0