friday

Hey you! Imorse vaknade jag upp hos Mandy. Halv elva hämtade mamma och Henrik upp mig för en utflykt till slottet. Vi promenerade runt, handlade blommor i Handelsträdgården och fikade på Notholmen (morotskaka och Ramlösa mango för den intresserade). Kring tre var jag tvungen att bryta upp (befann mig då på hemmaplan, baksidan närmare bestämt) och ta bussen in till jobbet - även om varje nervimpuls ihärdigt stretade emot. Idag kändes det av någon anlednig särskilt motigt, har väl jobbat lite (!!) väl mycket på sistone. Nu ringde de precis och ville att jag skulle komma in extra imorgon, men nej då ska jag verkligen bara vara hemma och njuta av värmen tillsammans med mina vänner! Ikväll ska jag till Viktor på en filmkväll med Issa och några andra filurer, trevligt trevligt och verkligen det enda jag orkar med (betraktar mig i nuläget inte alls som någon festprisse över huvud taget. Tanken på party känns vedervärigt).

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0