Bring me back to life

Kom hem för drygt en halvtimme sen. Kul att jag jobbar stängning resten av veckan också. Börjar bli så himla less på det här nu, jag hinner varken träffa familj eller vänner längre! Gud vad jag längtar tills fredag, för då åker jag nämligen till London (wooho, jag äälskar London!!)! Jätteskönt att komma bort lite, och underbart att ta igen förlorad tid med mami, papi och Hänkypänky. Vi har planerat in massor av roliga saker, som exempelvis musikalen We will rock you (etta på listorna just nu) och ett besök på kocken Jamie Olivers restaurang. Såklart ska vi också på turistattraktioner som Madame Taussaud, men mest längtar jag nästan ändå bara av att få njuta av atmosfären där - jag är så kär i staden! Visste ni att jag har en eventuell praktikplats där nästa höst när jag slutat gymnsiet? Score!


Självständig tjej_17 på nya stammiscafét Baresso tvärs emot McDonalds


One latte/day nowadays♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0