Bon matin!

 Jag antar att det bara är jag som faktiskt ställer klockan under sommaren, även när jag inte behöver gå upp tidigt? 8.00 satte soundtracket till Harry Potter igång med full ljudstyrka och uppmuntrad av dess melodi var jag uppe tio minuter senare. Helt perfekt, då hinner jag i godan ro sitta och läsa tidningen och titta på Nyhetsmorgon utan att behöva befinna mig i en panikartad situation (så som en annan gammal tant också resonerar). Idag har jag faktiskt lite ärenden att utföra (men hjälp varför låter jag som 60+??!) innan jag åker till jobbet, so it's perfect. Först på schemat står.... cv-skrivande <--------- hemlis!!! Kan berätta mer sen någon gång, vill inte läcka som ett såll när ingenting är bestämt. Dax to get cracking, puss!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0