Aloha!!!!!!!

Vilken uuuunderbar dag, hey freedom!! Jag och Manda tog båten ut till Fjäderholmarna där min älskling jobbar. Vi såg kändisar (Christine Metzer och Henrik Hjelt - jag blev helt starstruck, men kom igen, Sveriges humorelit!) spelade fia med knuff (giant version, men vill inte tala mer om detta), gick på båtmuseum samt vandrade runt på den mysiga ön. Några timmar senare, när Marty slutat, åkte vi tillbaka till Söder och shoppade lite på Götgatan (Fellan, jag handlade på MONKI!!!!).

Nu har jag precis suttit på baksidan med familjen och ätit chokladdoppade jordgubbar, fått lukta på mamma och pappas champagne - firande av att mamma gått på semester idag. Nu ska jag ringa Mandyboy och se vart vindarna för oss! Det ryktades om fest, men då måste jag rappa på (HAHA högt skratt åt mig själv, hatar uttrycket "rappa på") PUSSSSSSSSSSSSSS (flest pussar till min älskling såklart♥♥)






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0