Vi hör ihop!



Det är bara det, att ni aldrig kan haja, hur det är att ha en bästa vän som är den perfekta avbilden av en själv. Att känna att någonstans måste man härstamma från en gemensam gren, för man är så lika, som om man vore två pusselbitar som endast går ihop med varandra. Den här vackra tjejen slutar aldrig förundra mig över vilken absolut enastående vän hon är. Gång på gång på gång. Vad i hela fridens namn skulle jag ta mig till utan dig? Det är nästan så att jag tar ordet själsfränder i min mun. Nej, strunt i nästan, jag gör det. Felicia Moreau, tusen gånger tack för att du är den underbara människa du är. För dig kommer jag alltid göra allt.


Kommentarer
Postat av: Felliflue

Ytterst trevlig läsning! Feedback i min blogg Northface (generad). Hihi. Love you :$

2010-12-31 @ 14:36:07
URL: http://feliciala.blogg.se/

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0