Jag har suttit i fem minuter och försökt komma på ett namn till den här rubriken utan resultat

Godkväll! Fellan drog sig just hemåt, så nu blir det ett godnatt-inlägg innan jag ska sova! Efter att kvällens speciella planer sprack, så har vi bara chillat här och framförallt ägnat åt oss favoritsyssla hån samt att prata om allt och ingenting. Har också kollat runt på internet efter megafonåterförsäljare, har hittat ett par riktigt grymma med höravstånd upp till 1000 meter! Kommer bli så fruktansvärt användbar, särskilt framåt vårkanten.  Har inte rört oss från rummet förutom när vi tog bilen ner till Statoil för att inhandla lördagstillbehör ute i snökaoset -minns någon hur det är att svettas utomhus in shorts och linne? En supermysig kväll, alla behöver egentid med sin bästis då och då!

Nu ska jag äta upp min skål med vaniljyoghurt och hemmagjord müsli (i min familj är konserveringsmedel och fabrikstillverkad föda i regel strängt bannlyst) innan jag ska lägga mig i min nybäddade säng. Älskar den känslan, när lakanet och täcket är helt frasiga. Mhhh.... Fattas såklart en person där inatt, ska ta och gosa in näsan i min älsklings kvarglömda tröja för att känna någon form av närhet. Ja, det går att vara nykär i ett sju månaders långt förhållande! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: .-.

Haha megafon? Varför?

2010-12-19 @ 15:09:39
Postat av: Anonym

alltså för mängder av syften, men framförallt på kvällarna ute på stan!

2010-12-19 @ 16:30:22

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0