TJENIXEN ALLA SNYGGA KISAR!

Sitter och mumsar på solrosfrön (förvisso saltade och rostade) och längtar efter redigt godis, inte det här hälsosamma nyttokrafset! Lär bli en shoppingrunda på Ica innan de slår igen portarna för dagen för att stilla mitt begär. Idag är det fredag. För de flesta är det numer synonymt med utgång, drinkar, dans, svett, klackar, smink, klänningar. Som icke 18-åring är detta endast en fjärran horisont, men snart jävlar smäller det, så jag hänger förväntansfull kvar ändå i livhanken. Vilken tur jag har som har fått min fina pojkvän att gosa med på kvällarna istället! Fast vi ska förstås inte gosa ikväll, för jag ska nämligen äääääntligen hänga med Westman och Linnéa! De har blivit drabbade av Harry Potter-vindarna som dragit över världen, så vi ska ha maraton-kväll! Förstå min hejdlösa lycka? Ska bli superdundermegahärligt ♥


Nu ska jag ägna mig lite åt mitt projektarbete innan det är hög tid att inta rollen som hemmafru 40 barre och laga middag åt min familj! KRAMKALAS!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0