TERRORISTJÄVLAR I STOCKHOLM

Igår spatserade jag i godan ro runt inne på Stockholms gator samtidigt som en terroristjävel förberedde ett dåd precis där. Jag undrar bara, vart fan är världen på väg? Ingen ska tvingas vara rädd när vi går runt på stan för att köpa julklappar!!! Jävla terroristjävlar, vad är deras syfte? Sätta skräck i hela världen? Vad är det för fel på dem? Vad är det för fel på Mellanöstern? Vad är det för fel på alla islamistiska fanskap som anser sig ha rätten att ta livet av oskyldiga? Fyfan säger jag bara, kriget mot terrorismen får fan ta och vinnas nu. Jag undrar vad det är för någon slags världsordnig vi går emot. En hel västvärld som tvingas underkasta sig en minoritet fundamentalister? Kommer alla tvingas bli muslimer och inrätta sharia-lagarna i sina regelsystem?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en jävla massa människor du sparkade över en kant...

2010-12-12 @ 23:10:13
Postat av: Anonym

Islam är idag världens näst största religion (efter kristendomen), med omkring 1,5 miljarder utövare.



Det var en jävla massa fanskap!

2010-12-12 @ 23:15:56
Postat av: Anonym

Hej Anna, det här var bland det roligaste jag läst :) skönt att du genereliserar typ 2 miljarder människor och säger att det enda dom vill är att förstöra västvärlden!

2010-12-12 @ 23:24:15
Postat av: Anonym

Jag håller fullständigt med! Jävla muslimer, komma till vårt land som en jävla böldpest. Infekterar samhället med sina jävla seder. Jag blir rädd när tänker på det. Och nu börjar mellanöstern skicka hit unga män i terror syfte. Att spränga sig själva är ju helt idiotiskt? Vem fan gillar terrorister? De kan ta sitt pick och pack och åka tillbaks till Afrika och Iran och alla andra jävla bongo bongo länder. Nej tack vi vill inte ha er här!

2010-12-12 @ 23:29:21
Postat av: anna

Ni tre första verkar inte särskilt insatta, så det är väl bäst att jag förtydligar för er.



Muslimer är det absolut inget fel på.

Extrema islamister är det fel på.

Det är en stor skillnad.

2010-12-13 @ 13:45:26
Postat av: Anonym

"Vad är det för fel på Mellanöstern?"



Är det bara extrema islamister i mellanöstern?

2010-12-13 @ 16:32:16
Postat av: Anonym

Nej det är det inte, men huvudbaserna finns där, även om det finns några fästen i Europa också.

2010-12-14 @ 17:49:53
Postat av: Siolia

Hmm, tycker inte heller att man ska dra alla över samma kant, men kan ju förstå att man blir rädd och förbannad. Bara det inte går så långt att främligfientlighets hetsen drar igån ännu mer..

2010-12-14 @ 18:19:03
URL: http://siolia.se

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0