Snart är projektarbetet klart!

Hellu! Har suttit och pluggat alldeles för länge nu, mina axlar värker av att ha suttit stel framför datorn! Nu ska jag bege mig ut i den vackra vintern för lite småärenden, vilket givetvis kommer sluta i ett besök på Ica för någonting smarrigt. Vid halv sex ska jag befinna mig på skolan för att vara elevambassadör, som det så fint heter, på öppet hus! Jag har blivit lovad inträde till lärarrummet (kaffemaskinen!) samt en biobiljett (HP en tredje gång!). Tar med mig träningskläderna så jag kan åka direkt till gymmet och rasta av mig lite. Förresten! Jag är med i Tyresö Nyheterna. Ska absolut visa en bild senare så att ingen missar denna sensation! Snart samlas väl alla mina fan här utanför, bäst att jag tar mig ut nu innan det är försent...




Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0