Slam, slam oh hot damn

Jobbet gick galant, takterna sitter minsann i! Att ropa saker som "en Big kvar i skåpet" eller "hur lång tid på McFish?" kändes mer eller mindre hemvant. Som tur var hade jag min fina Frederika där också, min favorit hihi. Jobbade bara tre timmar, gick snorfort, så promenerade ner till stan för att undersöka rean. Herregud, galningarnas mecka! Snacka om att förlora sin yta i dubbel så snabb takt som i vanliga fall! Åkte därifrån till gymmet för att delta i ett spinningpass. Det visade sig att det bara var jag och två ytterligare tappra själar som släpat sig dit, men det gick bra ändå. Astmakvinnan var dock sårad över att jag tagit hennes plats, förstår verkligen hur hon känner. Finns alltid ett par jävlar som roffar åt sig mina och Fellans platser på scenen! Men idag var jag själv, Fell har fått hit sin man från Falkenberg och är lika anträffbar som en ailien.

Nu har jag verkligen snabbat mig här hemma, ska strax bara på bussen mot Issa! Ikväll ska hon, jag och Tove en gång för alla fixa med vår resa i sommar! Efter många turer hit och dit vart vi ska åka, har vi beslutat oss för Barca. Det känns bra, riktigt bra. Är sjukt taggad!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0