Sista riktiga dagen på höstterminen!

Tuudie! Kom ungefär nyss hem faktiskt, har slängt i mig en andra omgång mellanmål men inväntar ändock middagen likt en utsvulten varg. Tog en sväng förbi allas vårt Tyresö centrum efter skolan. Huvudsyften var att lämna tillbaka ett par böcker på bibblan (Martin hävdade häromveckan att jag är den enda han faktiskt har sett använda sitt lånekort, men det är ju jättesmidigt när man läser så pass mycket som jag ändå gör. Men nu för tiden är det väl Ipad som gäller, fint skare va). Bieffekten av mitt besök blev som väntat en liten shoppingtur. Hade för avsikt att köpa med mig några fler julklappar, men insåg att jag redan förbrukat mina sista slantar. Är ändå rätt nöjd, detta är vad som väntas min kära familj:

Pappsen: En skjorta från Boomerang
Mami: Volumemaster från OBH Nordica
Henke: Ett silverarmband
Mormor: Presentkort på kockar at her place (men kan erkänna att det är jag och Henke som ska laga maten) + örhängen
Farmor: Örhängen

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0