Nya bombhot?

Aha nice, nu ringde Martin och berättade att de tydligen ska ha utrymt Åhléns på grund av bombhot. Det blir absolut inget stan för mig imorgon, struntar i om folk tycker jag är överdrivet rädd. Jag älskar mitt liv så mycket!!! Visst, hoten kan ju vara påhittade av någon lustigkurre som tycker det är jättekul att dra nytta av situationen, men det kan lika gärna vara sant. Vill inte gå runt i stan och ens behöva fundera på saken! Egentligen är det underligt att ingenting skett i Norge eller Danmark, som är betydligt mer rasistiska än vad Sverige är.  GAH! Nä, nu är det dags att få mig på andra tankar. Ska börja locka håret inför senare, lär bli en superkväll! Hörs imorgon, puss puss ha en underbar kväll ni också!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0