Mest ett inlägg om att jag har ont i magen

Åh satan också, fick just jätteont i magen. Har varit vrålhungrig sedan två, så nu när jag kom hem kastade jag i mig mellis på bara några minuter. Nu ska jag insupa vetkspapen om att jag är tvungen att missa träningen ikväll på grund av att jag är på väg att bli sjuk igen. Har världens hosta och svullna halsmandlar, inte direkt de bästa förutsättningarna. Måste piggna till tills imorgon, har en kanonkväll inplanerad! Först ska vi fira Tove som fyllde år i veckan, och sedan när de andra drar ut, ska jag och Martin åka hem och gosa så att vi klarar oss under de två veckorna han är i Egypten. Han åker på söndag, men på hela lördagen ska han fira jul med sin släkt. Fredag blir alltså sista möligheten att ses på evigheter! Gräsligt, vet inte alls hur jag ska stå ut. Nu ska jag kravla över till sängen här bredvid och lägga mig raklång framför teven, hoppas magontet släpper snart!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0