Juldagen!

Godmorgon och god fortsättning! Hade en underbar julafton igår! Vaknade till julmusik, åt långfrukost med familjen och farmor (givetvis drack jag choklad med vispgrädde) och åkte strax innan ett till mina kusiner för att fira med släkten. Där åt vi god mat, kollade på Kalle och hade allsång till låtarna och fick besök av tomten. Vid sjusnåret begav vi oss hemåt, missade Karl Bertil Jonsson (!!!) och öppnade fler paket. Därefter spelade vi Med andra ord och åt ost och kex med morbror Magnus. Jag har fått en ny mobil, två parfymer, kläder, halsband, ögonskugga från Make up store, skor, pengar, väska och biljett till musikalen Hair (dock först i april, den har inte börjat gå än). Alla kusiner ska gå, mysigt, jag älskar musikaler! Från Henrik är det ännu oklart vad jag har fått, han har tydligen beställt något från USA som inte kommit fram än... Han hade dock rimmat fint, någonting om att jag ska hitta det rätta huset? Nämen en lägenhet Henrik, det var väl lite för mycket!

Nu sitter jag återigen proppmätt efter ännu en gigantiskt frukost. Synd att inte gymmet har öppet idag, skulle verkligen sitta fint med en runda. Planerna för idag är väldigt ospecifika, hoppas på att träffa Fellan ikväll i alla fall. Ska ta det lugnt en stund till, njuta av julen och av att jag har lov!


Jag har världens finaste kusiner, åh vad jag älskar min släkt!


Kommentarer
Postat av: Flue who else

Mycket fin bild!

2010-12-25 @ 15:03:37
Postat av: Anonym

well thank you, felliflue!

2010-12-25 @ 17:21:23

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0