Jag suger på att komma på rubriker

Är ledig idag igen, kommer få en chock nästa vecka när allt blir som vanligt igen. Men underbart ändå på sätt och vis, I♥ekonomiklassen. Får panik av alla mina fria dagar också, värdelöst eftersom alla andra är ute på praktik eller i skolan på andra håll. Idag har jag hur som helst varit med Issapissa i centrum under hennes lunchrast och sedan hängde jag med Marre resten av tiden fram tills dess att det var dags att infinna sig på utvecklingssamtal i skolan. Nu ska jag börja skriva de första raderna på religionsarbetet, förhoppningsvis fulla med smartheter. Kulkul. Fellan upplysde mig imorse om att det är 1 månad och 2 dagar tills jag fyller 18. ♥Mitt liv börjar sakta men säkert återvända♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0