In school, tro det eller ej

Vad kul. Jag hade percis skrivit klart en inlägg, när det raderas. Av sig själv (möjligtvis under påverkan av mina korvfingrar som råkade trycka på en annan tangent samtidigt som jag tryckte ner en annan. Hur ska det gå med min touchmobil jag förväntar mig i julklapp? Ni kan med all säkerhet förvänta er obegripliga sms, åtminstone under min nybörjarperiod).  Befinner mig i skolbiblioteket, men börjar inte förrän om 45 min. Det finns ingen logisk förklaring till att jag redan är på plats, mer än att jag drivs av en märkligt pluggis-ådra. Även om jag var tidig, tar ändå Imran här bredvid mig priset - efter en lätt schemamiss har han varit här sedan 8.15! Har bara en lektion idag, ett underbart engelska C-test bjuds det på. Har med mig gymkläderna i en optimistisk tro att jag ska åka direkt till gymmet när den delen är avklarad. Känslan i mina ben är att de till hälften är fyllda med bly, så vi får väl se. Men i vår ska jag anmäla mig till massa lopp, så det gäller ju att ligga på topp *fniss åt mitt eget rim*. Hejdå nu måste jag dricka vatten, min mun är torr som fnöske blandat med stänk av sandkorn från Sahara-öknen!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0