Hej jag är kär i Martin

Och nuuuuuuuu kom jag typ hem. Spenderat hela dagen inne i stan med älsklings-Lina och shoppat mer julklappar! Köpte även två saker till mig själv utan att ha testat dem först, men efter en liten catwalk framför spegeln rådde det inga tvivel om att de måste lämnas tillbaka snarast. Fick dock med mig nytt löshår också, åh ska bli så fantastiskt att sätta i det imorgon! När vi hade shoppat klart åkte jag direkt hem till Sara för att fira henne, var ytlös så att det bara smällde om det, men det fick gå ändå. Mysig kväll! Nu väntar jag på att min käreste ska anlända, saknar honom som bara tusan! Bara för det ringde han precis, han står där utanför! Ska gå och slänga mig i hans famn nu!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0