Godnatt!

Har i sista sekund fixat källförteckning till mitt projektarbete! Inlämning imorgon, är skraj som tusan. Fick jobbet idag förresten som Issas vikarie, så say hello to Coop-Nord! Astaggad, hoppas jag får jobba med Issa sen när hon är back on track! Svängde förbi centrum på vägen hem och köpte en varsin julkapp till mormor och farmor:



Mötte senare upp Fellson och drog en vända på gymmet, also known as my second home. Älskar verkligen mitt gym, skulle aldrig få för mig tanken att byta! Det går inte att förklara, kan bara att upplevas av mig och Flue. Vi har verkligen kul. Nu ska jag ringa min älskling Marty och sen sova, hörs imorgon! Godnatt alla fina♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0