Fuldagar kan dra åt fanders!!!!!

Snart dags att hoppa i träningsbrallorna och streta ut i snön igen, 70 min spinning är av tradition startskottet för en ny vecka. Har precis suttit och försökt få ut mig några smarta, övertygande meningar som publiceras på min klass globaliseringsblogg, men det är nära skandalöst dåligt. Annars har jag idag varit i skolan (en lektion, var ful ful ful och upplevde därför såklart en hemskthet, har till och med en finne precis över munnen som på grund av att jag inte vet hur man hanterar finnar har förvandlats till en sårskorpa och därmed påkallar allas uppmärksamhet och åhh det var en sådan dag man egentligen inte borde ha gått upp till åtminstone inte om man inte hann fixa till sig ordentligt i alla fall). Moving on. Har också varit på jobbet. Mitt jobb. Nyanställd och fräsch i min gröna skjorta! I like it.

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0