Den rödhåriga uppdaterar

Sååååååådärja, hemma från en supermysig dag med Lina inne i stan! Sjukt mycket folk inne nu! Köpte en del julklappar (till oss själva från mormor, hihi). Fick även med mig en ljuslykta, en partyväska (nu laddar jag!) och en mössa hem som jag ser gränsen till för tokig ut i, men den var varm och jag har fryst tillräckligt om öronen för i år. Hade tänkt att svänga förbi Taj Mahal (so very classy) och köpa nytt löshår, men hann inte. Antagligen var det tur eftersom jag inte var på humör för mental breakdown idag. Känslan när de plockar fram deras allra rödaste färg skulle äta på mitt självförtroende. Funderar på om jag trots allt ska färga håret svart? Risken finns att jag blir identisk med Skalle-Per till följd av kemikalisk chockreaktion. Men frågan är, hur länge kan jag gå runt som Rödluvan? Jag mår psykiskt dåligt.

 
Kate Perry. Satans snygg i sitt svarta hår (och i sina 10-poängstuttar). Det snygga med svart hår är att allt får en helhet! Dessutom träder ögonen fram mycket mer.

Nu inväntas hur som helst älsklingen! Vi lär kolla på Idol, fast jag har redan hört att det är Jay och Minnah i final. Förstår inte riktigt grejen med Minnah, men å andra sidan gillade jag inte Olle heller så det var väl skitsamma vem som gick vidare av dem två. När Weise och Linnea åkte ut tappade jag hoppet på svenska folket och deras usla röster. Förutom på Jay då, som är suverän!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en supermysig dag min stora kusin och förebild! Längtar redan till nästa vecka då vi kan bränna lite mer pengar... :)

2010-12-05 @ 01:38:32
Postat av: anna

sötunge! tack själv, det var jättekul <3 jag längtar också tills nästa vecka! pusspuss min fina, fina tjej!

2010-12-05 @ 10:56:15

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0