Dag 7 - Min bästa vän

Med anledning av att jag inte hann skriva om någon "dag" igår, tar jag igen idag och skriver om två ämnen!

Mina bästa vänner är

Fellan, min andra halva. Hon har gång på gång bevisat vilket fantatisk vän hon är och jag vet att jag oavsett vad kan räkna med henne. Vi fungerar på samma sätt, och jag tänker alltid när jag inte är med henne att "fan, nu skulle Fellan varit här, hon hade förstått!". Vi har så sjukt kul tillsammans, oftast i situationer som ingen annan skulle tycka var roliga. Felicia är världens bästa vän helt enkelt som jag har växt ihop med till följd av 16 års vänskap. Jag försöker skriva någonting mer, bra, så att ni hajar. Men det går inte att förklara hur otrolig hon är!



Issa, världens finaste tjej som visat sig vara en sann vän. Helt grym, hon får mig verkligen att förstå hur en riktig vänskap ska vara. Jag kan lita på henne till 100 %. Hon har precis samma humor som mig och om jag ska ut på bravader vill jag alltid att hon ska följa med. Ett härta av guld! Kan inte sätta ord på hur tacksam jag är över att ha lärt känna henne. Jag har alltid tyckt att det är svårt att lära känna någon riktigt bra såhär "sent" i livet, man har oftast redan sin jargong och humor på något sätt, men Issa visade att det visst är möjligt.



Martin, min älskade pojkvän. Han finns alltid där för mig och vi kan diskutera precis allt. Han får mig så lycklig! Han har visat mig att äkta kärlek och vänskap kan gå hand i hand! Samtidigt som han är min pojkvän, är han samtidigt en vän som jag har roligt med och kan göra saker ihop med. Det första jag föll för hos honom är att han verkligen kan få mig att skratta. Jag var helt förvånad över att jag både kunde vara kär och skratta så att jag fick ont i magen på samma gång.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0