Dag 4 - Det här åt jag idag

(O)intressant ämne? Men sure:

Frulle: Fil med flingor och en skivad banan i, kaffe
Lunch: Ägg och smörgåsar i brist på fantasi
Middag: Varken mami eller papi är hemma, så fick svänga ihop en pastasallad med keso och lax
Övrigt: Pepparkakor, apelsin, banan, choklad, mer kaffe. Lär väl bli någonting mer innan jag går och lägger mig, är så ruskigt trött bara och då försvinner matlusten lite. Äter vanligtvis 5 gånger/dag, it's good for you. Man ska äta 1/2 kg frukt om dagen, jag ligger säkerligen strax över den gränsen. Alltså minns ni när jag åt hysteriskt mycket naturgodis? Var uppe i 5 påsar i veckan. Stört att jag inte tröttnade? Attans också, nu blev jag supersugen på det.


Den absolut bästa sorten är den med lite knögglig framsida, om ni ser? Valnöt med 70%:ig choklad!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0