Dag 22 - Det här upprör mig

Håhåjaja. Det är en del, men man vill väl inte låta som en surtant såhär i mellandagarna! För sakens skull får jag väl ändå ta risken. Småsaker som att skriva sms eller småprata under lektionen när läraren pratar. Större saker som att inte våga ha en egen personlighet eller egna åsikter, vända kappan efter vinden är förjävla mesigt. Att inte behandla andra med respekt, oavsett vem det är. Homofobi - jag tycker det är världens mest självklara sak att det är upp till var och en att själv bestämma vem han eller hon vill vara kär i. Att Twilight snodde Rob Pattinson från Harry Potter. Att kvinnor på sina håll i Afrika får sina underliv sönderbrända för att de inte ska kunna föda barn, de binds praktiskt taget fast över en lägereld. Könsstympning överhuvudtaget. Dödsstraff. Stening. Sexhandel. Svek. Bäst att sluta här, blir deprimerad!


Här är Robban i sitt rätta jag! Cedric Diggory! Förstår inte riktigt hysterin kring honom. Det råder ingen reda på hans kalufs!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0