Dag 19 - Detta ångrar jag

Ja, att jag gick runt i långa jeanskjolar under hela sexan kanske? Eller att jag stolt bar upp en grön jeansjacka i årskurs tre? I stort alla mina hemska kläder jag burit i mina dagar, räcker tyvärr med en återblick på något år för att få kalla kårar.  Som sagt, mina ungar ska aldrig få klä sig som de vill när de är för små. För att vara lite mer seriöst, är det klart som tusan jag ångrar en hel del annat också. En hel radda saker kan tillskrivas kategorin, inte klokt egentligen vad många misstag man kan begå under bara en livstid på hittils 17 år. Försöker ändå tänka på att man inte ska ångra saker man gjort, så länge de inte skadat andra!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0