Dag 15 - Mina drömmar

Att mina tuttar får fnatt och växer av sig själva så jag slipper operers/att någon skänker mig en resa till Thailand för två med avresa i mellandagarna/att jag få Saras långa, svarta ögonfransar/att jag hade en sådan mirakelkropp som inte gick upp ett gram oavsett hur mycket onyttigt jag åt/att som vuxen äga en advokatbyrå eller jobba som domare/skaffa en underbar familj med tre bedårande barn som ska heta Matteus eller Johannes eller Axel och Vera och Enya eller Tilde och de ska vara exemplariska i skolan och vi ska vara den där lyckliga familjen som grannarsna sneglar avundsjukt på och jag ska vara snygg och ball även när jag fyller 40 och mina barn ska inte få välja kläder själva om de vill klä sig som jag gjorde när jag var 12 och vi ska ha en jättestor släkt och fira jul med alla mina kusiner och deras familjer i min vackra sekelskiftsvilla som har stora glasfönster och är vitmålad fast när jag tänker efter kanske jag ska ha en gigantisk lägenhet på Söder eller i Gamla stan istället?/ jobba utomlands som diplomat ja kanske i Bryssel igen eller London för jag älskar London men en lägenhet i New York vore inte heller helt dumt/kunna tala franska, engelska, spanska och arabiska flytande/sitta i sofforna på Nyhetsmorgon i egenskap av någon form av expert som måste reda ut något samhällsproblem för alla tittare/få höra av en musikproducent att jag visst kan sjunga jag har ju faktiskt den där speciella tonen och oj en oanad talang/få publicera åtminstone en roman/att min mormors ben kan bli bra igen/skapa en detektivbyrå ihop med Fellan med tillhörande spionbutik som erhåller allt det material man behöver för lyckat spioneri..... Kan hålla på i evigheter.Allt man kan drömma, kan man göra! Tvek på den där med sången dock. Och tuttarna. Operationen stundar i höst. Borde profilera min blogg innan dess till en bröstförstorings-blogg, kan ju kanske tjäna en kosing som finansierar kalaset?

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0