Dag 11- Mina syskon

Jag har en lillebror som heter Henrik. Han är 16 år, det skiljer 1.5 år mellan oss. Å ena sidan har vi en typisk syskonrelation: vi bråkar, skriker, och ibland blir jag så jävla irriterad på precis allt han gör och känner då hur mycket jag vill skicka ut honom ur huset för evigt. Vi känner varandra så jäkla bra så vi vet precis hur vi ska göra för att reta upp den andre så mycket som möjligt. Men det fina med vår relation är hur nära vi står varandra och hur roligt har i varandras umgänge. Henrik är liknar mig på många sätt, på insidan framförallt (tycker inte vi är lika utseendemässigt) men också i beteende. Vi har samma minspel och ibland när han pratar slår det mig att "shit, han låter exakt som mig". Henrik är världens finaste kille, förutom Martin såklart, med världens största hjärta. Om det är en person jag skulle behöva offra livet för, så är det för honom. Min lillebror är verkligen fin!


Kommentarer
Postat av: Mart

hankypanky <3

2010-12-15 @ 20:10:05

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0