Coop-Anna informs you

Jahaja, ja reseletandet igår gick ju som det gick... Inte ett snäpp närmare faktiskt, nu är vi inne på Rhodos-spåret igen också. Gah! Kom i säng strax över tolv och snarkade sött som en prinsessa bredvid Issa. Sex timmar senare ringde väckarklockan, halleluja, jobbet väntade. Känner mig redo för att ta mig an helgpassen, mer eller mindre i alla fall. Dagen förflöt ganska problemfritt, förutom att jag är helt lost när det gäller snus. Kund: så tar jag en grov lös också. Jag: Okej, vilket märke? Kund: Men alltså grov är ju alltid grov. Jag: Javisst, men fortfarande, vilket märke? Kund: Men jag sa ju grov. Jag: Ja, jo men... Kund: Grov är alltså märket. Tycker ändå jag ska ta det som någonting positivt att jag totalt saknar kunskaper inom tobaksvärlden! Slutade fyra, men tro det eller ej, så skriver jag från jobbdatorn. Åkte nämligen till Haninge centrum för att köpa ett par skor, och på tillbakavägen lurade Issa av mig från bussen. Så nu är jag fast tills hon slutar. Om 40 min. Men möjligheterna är väl obegränsade på ett Coop Konsum? Hon har i alla fall fixat min facebook-chat åt mig! Men nu lurade hon just ut mig på lagret, misstänker starkt att orsaken till varför jag skulle gå av bussen är för att hon hoppades på lite hjälp med städningen. Tar beskydd på kontoret!

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0