Är jag nördig om jag precis haft KUL på Öppet hus?

Kom nyss hem från Öppet hus, har verkligen haft sjuukt kul, önskar jag hade filmat allt. Först var det en presentation för de intresserade av sam-programmet och därefter  skulle jag stå och promota sam-sam tillsammans med Pontus. Eftersom de flesta var intresserade av sam-beteende så kunde jag och Pontus istället ägna oss åt stepp, sång, dans och grimastävling (för Pontus del i alla fall). Det roligaste var när vi kom på att varje elev skulle få en arabhäst som premie (fuck datorer eller körkort liksom) och när vi senare glömde bor ordet häst så det bara blev "arab" istället. Okej antar att det blir dödstråkigt för er om jag radar upp massa småskämt, men i stort: riktigt lyckad kväll! Det känns som sam-sam är min lilla bebis.

Hade dock varit lite väl optimistisk i min tanke att jag skulle hinna iväg till gymmet (varför skrev jag rasta av mig i föregående inlägg? Sjukt fult när jag tänker efter). Det var tråkigt när jag fick lunka hemåt med oanvända träningskläder. Men imorgon kör vi så det ryker igen, woho, I feel so good♥

Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0