Alperna med min älskling!

Kom hem från jobbet för en stund sedan, skulle egentligen åkt till Nils men på grund av trötthet, donken-stank och jobb imorgon så var jag tvungen att boka om. Synd, I miss my boy. Appropå boy så ringde min pojkvän mig för en stund sedan med ett makalöst förslag till plan på påsklovet.... VI SKA ÅKA TILL ALPERNA (99% säkert)!!! Han har en stuga i den österrikiska delen, så vi ska åka ner tillsammans med hans pappa under ett par dagar. Alltså haja hur stööööört mysigt??! Shit, vad jag längtar! Ser verkligen fram emot det! Tråkigt att Martin och hans pappa är skidåkande mästare, medan jag är en halvtaskig snowboardåkare. Får träna stenhårt under sportlovet, när jag åker till Trysil i Norge med familjen. Varm choklad i en toppstuga, pussar i liften, svischa ner för backen... Ohhhh♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0