A står för ambitiös

Min religionsuppgift är 10.5 sidor, när maxgränsen är satt på 10. Hatar att ta bort text, vet inte alls hur jag ska få ihop det när jag har tusentals mer saker att skriva om. Det är ändå på något sätt tur att jag har det problemet, och inte tvärtom; vissa sitter ju med skrivkramp redan innan de ens har börjat. Nu underhålls jag för fulla muggar på face av Issa som antagligen har tråkigt, eftersom hon ägnar tiden åt att göra massa filmer om mig. Gahhh, känner att jag måste köpa en riktig datorstol till mitt rum, får ont i ryggen av att sitta på en vanlig såhär länge. Om en vecka prick får jag jullov för övrigt, yeyy! Ska faktiskt jobba lite under lovet, hörde av mig till min gamla chef. Perfekt, de pengarna ska gå raka vägen till mitt ♥hej-jag-är-18-och-får-gå-på-krogen-konto♥.


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0