When you try to satisfy everyone - no one ends up happy

Först och främst: stort grattis til min underbara bror som fyller 16 idag! Har tyvärr inte hunnit fira honom så mycket mer än imorse (Martin hjälpte till med skönsången) på grund av jobbet, men vi ska ha en tillställning om en vecka tillsammans med släkten! Love you lillkillen♥



Efter jobbet mötte jag upp älskisarna Mag och Nisse vid centrum. De var egenligen -förståeligt - ruskigt ursinniga på mig (eller ja, ta det med en nypa salt) gällande Magallufresan, men efter att ha förklarat mig så var vi bästa vänner igen! Nu äter jag smörgåsar och ska snart krypa ner i sängen och läsa Dödergök av Katarina Wennstram. Imorgon blir det jobb (har dock lyckats korta ner passet) och därefter firning av min vackra vän Tess!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0