WELCOME HOME BABY!

Tjuuu huuu! Kom nyss hem från centrum, har varit med Mag och Mand.  Det har varit så varmt idag, så har faktiskt också tagit två promenader all by myself i solskenet. Dessutom har jag hunnit med att begå två misstag: 1) tvättat håret (nu kan jag inte färga förrän tidigast onsdag vilket är tråkigt eftersom jag är grönhårig) och 2) köpt en Nuttybar på Espresso House (vedervärdig).

Nu ska jag slänga i mig lite mackor för att stilla den värsta hungern. Om en timme beger jag mig till Trollbäcken för grillning på Badstigen med lite vänner....

.....FELICIA HAR JU NÄMLIGEN ÄNTLIGEN KOMMIT HEM!!! Ikväll ska vi därför har ett välkomnsfirande till hennes ära. Åh, vad jag längtar efter att få träffa henne igen!


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0