Wanna know your name, name, name, name

Hooooooooooooooooooooooooooo ho! Blev nyss hemskjutsad av Micke efter att spontant ha spenderat dagen på ett café i Farsta centrum tillsammans med honom, Tove och Issa (skulle egentligen ha fikat i stan, men det fanns tydligen inga parkeringsplatser). Underbart att träffa både Micke och Tove igen, inte setts på hela sommaren! (Det var förstås helt i sin ordning att även träffa Isobelo, hehe). När vi satt där ringde ♥Fellan♥ mig från the south, och efter att ha hört hennes röst igen längtar jag ännu mer efter henne!!! Kom hem nu, tack!

Slank förbi Ica på hemvägen, har utlovat en middag till familjen. Ni kommer säkert tycka att det låter jätteäckligt, men jag ska laga..... spenat- och ädelostsoppa! Är tvärsäker på att det kommer bli ett kulinariskt mästerverk!

 
Mozzarella-pesto-parmaskinka-smörgåsar, suveräna! Beställde till min förtret även in en chailatte utan sirapen efter rekommendation från baristan. Totalt smaklöst.






Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0