Värderingar

Manda är sent omsider på väg hit, underbart att få vara med henne igen! Här är en offentlig ursäkt till alla som blivit berörda av min jobbpsykos: jag vet att jag varit fullständigt avskärmad från alla förutom Martin den senaste tiden, och jag ångrar mycket att jag inte ansökte om fler semesterveckor. Jag har jobbat kväll hela tiden och när jag väl har slutat är jag jättetrött, hungrig, svettig och orkar varken med att vara social, rolig eller påhittig. Från och med nästa vecka är jag helt ledig - och sedan säger jag förmodligen upp mig. Då ska jag ta igen för all den förlorade tiden under den här sommaren! Och kom ihåg. Att fastän jag gått och blivit flickvän och älskar att vara med Martin, förtar det inte sanningen att jag lika mycket älskar att vara med er - såklart. Have my words in your heads, my loves, de som jag sa för ett par månader sedan. Ni vet vilka jag menar och vilka ståndpunkter jag har. Ibland är det svårt att få tiden att räcka till, men för er så kan jag alltid stuva om i planeringen. Man ska vårda sina vänner, särskilt om man är förunnad sådana som ni.

Var tvungen att få ur mig lite.

Just det! Imorgon åker jag till Dalarna! Är dock hemma redan på tisdag, och då bär det raka vägen av till Nisse som fyller 18! Hörs på onsdag, kramar♥


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0