We'll all fall in love sometime

Hey! Har just ätit lite japansk hämtmat (kommer verkligen inte på namnet, kinakkiki?) och sitter just nu i valet och kvalet angående en sista minuten till Magaluf med Issa, Maggan, Nisse och Oscar. Men jag är hemskt ledsen, jag har världens största samvete och det gör alldeles ont inombords av, för vissa, känd anledning. Jag är verkligen en mästare på att dubbelboka mig och ha flera planer igång gällande samma tid, tänk bara på hur jag i vintras faktiskt grät i dagar när jag skulle välja vilket gäng jag skulle resa med nu i sommar! Det har ingenting med att göra att jag inte vill eller får lämna Martin, utan helt enkelt för att jag med tanke på omständigheterna rent emotionellt inte kan göra det... Men allvarligt, jag kräks snart av beslutsångest!

Förresten! Kom ju hem från Dalarna igår och pappa körde mig direkt till Nisse där det var firande av min lille guldgosse:



Jättetrevligt, förutom att jag och Maggan tydligen åt av en pastasallad ur en skål som ohyfsade människor tidigare hade använt som askkopp...



Right back in my face för att inte vara rökare! På natten tog jag och Martin en taxi hem till mig. Idag tog vi det lugnt hela förmiddagen och mot femtiden rörde vi oss mot centrum. Där köpte Marty en present till mig och en till min bror som fyller 16 år imorgon:

 

(Mart, jag tog min friheten att slå in!). Åh, jag är så kär att jag blir alldeles varm när jag tänker på det! Jag öppnade också plånboken och köpte:

 

Vanilj-syrup från Espresso Hose (har det i kaffet just nu, blev faktiskt precis så gott som jag hade hoppats på!) samt en present till Tess som ska firas på fredag! Don't worry, jag ska fixa till utseendet på kartongbiten! Från centrum rörde vi oss till gymmet, men inte för att vara det där hurtiga paret som Blondinbella och Nils brukar vara, utan helt enkelt för att jag i min ensamhe skulle få briljera med min styrka. Så efter att ha pussats i hundra år (man kan tro att vi träffades förra veckan för första gången) så tampades jag med ett pass på en timme. Om ni runt sextiden la märke till en svettig och illaluktade tjej på 875:an, så var det jag. I panik begav jag mig in mot stan för att köpa något till Henkisen med följande resultat:






 


Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0