This love was meant to be

Godmorgon underbaringar♥


Idag är jag ledig, skönt att kunna sova ut (till 9, haha). Min fina älskling ligger i sängen bredvid mig och sover fortfarande, jag har tyvärr lovat att inte väcka honom som jag brukar vilket jag ångrar väldigt mycket just nu. Han vaknade upp fem minuter för en stund sen, men så fort jag vände ryggen till hörde jag återigen hans snusningar... Typiskt!

Jobbade hela dagen igår om ni hade funderingar angående det uteblivande bloggandet. Marty kom och mötte upp mig när jag var klar, en himla tur med tanke på det fruktansvärda vädret! Blixtrarna bara haglade ner alldeles i närheten av oss när vi satt på bussen hem, jag var livrädd! Råkade till och med av misstag skära in naglarna i Martins hand till den grad att han började blöda. Det var i alla fall skönt att ha en trygg famn att gosa in sig i! Underbara mamma kom och mötte oss vid busstationen med paraplyer i ösregnet (iklädd full mundering innefattande både stövlar och galoner).

Vid fem idag ska jag fira min mormor som fyller år imorgon, planerna dessförinnan är ännu inte styrda. Pussis!



Kommentarer

Skicka ugglepost till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0